BINGO - VČELY (násobilka 2,3)

Kód: 598
29 Kč

Proměňte svou třídu v kvetoucí louku, kde se mladé včelky (děti) učí poznávat květiny. Na danou kytičku musí každá včelka usednout v určenou dobu. Dokáží všichni hráči zvolat BINGO přesně ve chvíli, kdy mají přiletět na zadanou květinu?

Detailní informace

Garance kvality
Garance kvality
Pokud zakoupený materiál nesplní Vaše očekávání, dejte vědět. Vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
hodiny
Rychlé doručení
Odkaz na stažení materiálů Vám bude doručen na Vámi uvedený email krátce po přijetí platby kartou.

Detailní popis produktu

Výukový charakter:

Procvičování násobení a dělení dvěma a třemi

Motivace:

Děti jsou včelky a mají za úkol přistát na zadané kytičce v určenou dobu. Dokáží zvolat BINGO přesně ve chvíli, kdy mají přiletět na svou květinu?

Jak hrát:

Učitel čte po řádcích příklady z KARTY PRO UČITELE a hráči hledají výsledky ve svých TABULKÁCH. Když výsledek najdou, tak ho přeškrtnou. Takto hra pokračuje dále, dokud nejsou všechna čísla v tabulce vyškrtaná. Jakmile hráči škrtnou poslední číslo ve své tabulce, zavolají BINGO a přinesou tabulku učiteli. Učitel podle KARTY PRO UČITELE jednoduše zkontroluje, zda hráči skončili ve správnou chvíli – pozná to podle obrázků květin. V 1. HŘE nejprve skončí děti, které mají tabulku s hyacintem, po nich skončí hráči s krokusem, pak s narcisem a nakonec hráči s pomněnkou. V KARTĚ PRO UČITELE je u cílových příkladů daná květina znázorněna. Např. jakmile učitel řekne v 1. HŘE příklad 8x3, měli by hráči s hyacintem zavolat BINGO. Doporučuji hrát tak, že nezáleží na tom, kdo zavolá BINGO jako první, ale vyhrávají všichni, kdo zavolají BINGO ve správnou chvíli. Např. v 1. HŘE vyhrávají i děti, které mají tabulku s pomněnkou, pokud zavolají BINGO a přinesou tabulku učiteli až jako poslední.

Obsah:

Materiál obsahuje 4 hry.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola